موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

12 فروردین سالروز تجلی مشاركت و همدلی مردم در تعیین سرنوشت خویش

ملت ایران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی در لبیك به امام و مقتدای خویش با حضور آگاهانه خود در عرصه انتخابات ؛ به ' جمهوری اسلامی ' رای مثبت دادند و از همان ابتدا به جهانیان نشان دادند كه بر سرنوشت خویش حاكم هستند .

تردیدی نیست كه یوم الله دوازدهم فروردین را می توان ' عید برقراری حكومت اسلامی و روز تحقق شعار استقلال و آزادیخواهی ملت ایران نامید . روزی كه ملت ایران با حضور سرنوشت ساز خود در پای صندوقهای رای و نخستین انتخابات در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه دنیا نشان داد كه دوران مداخله و تصمیم گیری بیگانگان برای ملت سپری شده است و ملت ایران باصلابت راه امام و مقتدای خویش را كه همانا رهایی از سلطه بیگانگان است ؛ ادامه خواهد داد.

یوم الله 12 فروردین تجلی واقعی خواست و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در تحقق غیرت و عزت اسلامی و تعیین سرنوشت كشور به دست توانمند مردم مومن و انقلابی خود است.

یوم الله 12 فروردین؛ تحقق شعار ما می‌توانیم در تمامی عرصه‌های ملی و بین المللی و سرآغاز تولید بومی علم، خلاقیت، فكر و اندیشه نوین و پویا منطبق بر آموزه‌های اسلامی و بریدن دست اجانب از سرمایه، منابع و منافع ملی كشور است.

ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحان بزرگ سه دهه پایداری و به ویژه سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اثبات كرد و با سربلندی و سرافرازی از كوران حوادث سال 1390 عبور كرد تا نشان دهد همچنان در مسیر تحكیم حكومت الله ثابت قدم است. حركت عظیم و سرنوشت ساز ملت ایران در راستای اهداف عالی سال جهاد اقتصادی و خلق حماسه‌هایی چون هدفمندسازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و برداشتن گام‌ بلند بر ای تحقق عدالت اجتماعی، مدیریت مصرف انرژی و اصلاح واقعی الگوی مصرف و ساختار اقتصادی كشور، حضور گسترده، انقلابی، آگاهانه و پرمعنا در راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن سال گذشته توانست دشمن را در طراحی استراتژی‌های شكست خورده خود علیه ایران به فضاحت و خواری بكشاند و فصل نوین و بستر تازه‌ای از افتخار و تجارب برجسته و مفید را بر ای حركت و كار و تلاش مضاعف در «سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه‌ی ایرانی» در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

به درستی كه از نتایج شعار استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت ایران كه از اول انقلاب تا به امروز سر دادیم و هنوز هم سر می‌دهیم، همین غیرت و عزتی است كه در مردم درمسائل هسته‌ای،‌ نگاه به اقتصاد بومی و اسلامی دارند و این نگاه بایستی در تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نیز شكل بگیرد.

«یوم الله 12 فروردین» روز وحدت ملی ایرانیان، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز قرار گرفتن در مسیر حكومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز تاكید و تثبیت استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

«یوم الله 12 فروردین» سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشاركت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود می‌باشد.

«یوم الله 12 فروردین» ثبت برگ زرینی دیگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌هی استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است كه می‌توان به جرات آن را در تاریخ معاصر، بی نظیر دانست به طوری كه تا هم اكنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یك كشور اتفاق نیفتاده است.

اكنون در سومین سال از دهه چهارم حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبوری سرافرازانه از سه دهه گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو داریم كه نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با نسل اولی‌ها در رفراندومی دیگر (راهپیمایی عظیم و حماسی 22 بهمن سال 1390 و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی) حضور شگفتی آفرین، تحسین بر انگیز، پرشور و دشمن شكن داشتند و بار دیگر همچون پدران و مادران خود بر تداوم راه نظام خود كه منبعث از قدرت ایمان به خدا و روح اسلام ناب محمدی «ص» و برگرفته از تعالیم آسمانی انبیاء الهی است؛ مهر تایید زدند و در تجدید عهد با شهدا و امام شهدا هم پیمان شدند تا راه آن جاودانه‌های تاریخ را تا رساندن این حكومت به دست صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه داده و در این راه از هیچ كوششی دریغ نورزند.

ملت رشید ایران در سال 1391 در سالی كه توسط مقام معظم رهبری با نام «سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه‌ی ایرانی» مزین گشته، می‌كوشد با تلاش مضاعف در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت گام‌های اساسی و سریعتری برداشته و در نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزت و شرافت با پیشرفت‌های خیره كننده و شگرف خود در عرصه‌های مختلف علمی همانند زیست فناوری، نانو، هوافضا، در عرصه‌های اقتصادی، فناوری، صنعت، دانش روز جهانی، دنیا را مات و مبهوت عظمت اراده راسخ و پولادین فرزندان غیور خود نموده و در راستای تحقق كامل اهداف یوم الله 12 فروردین روز جمهوری سلامی ایران قدم برخواهد داشت.

در چنین روز فرخنده ای باردیگر با امام راحل و خون شهدایی كه درخت اسلام را آبیاری كردند پیمان می بندیم كه همچنان در سایه رهنمودهای حكیمانه و روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب و در مسیر اهداف و برنامه های دولت عدالت محور ثابت قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بكار ببندیم.


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت15:39---12 خرداد 1391
دوست عزیز
امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشید
شما را لینک نموده ام
لینک خودمhttp://riazinovin.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 1296
بازدید کل : 38909
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User